Zum Inhalt springen

Partner

Übersetzung ! bitte Hilfe


Maggi4

Empfohlene Beiträge

Wer kann mir das übersetzen ?

Ich kapiere es einfach nicht

 

 

Note: The first and last two stitches are selvedge stitches that will always be worked the same and the five st in between will form your cable.

 

Cast on nine st.

 

Row 1 [WS]: Slip first st knitwise through back loop. P to last two st. K 2.

Row 2 [RS]: Slip first st knitwise through back loop. K to end. Repeat these two beginning and ending stitches for every row. Work three more rows, ending with a WS row.

 

Next row: Work the first two st in the selvedge pattern, then CB2 or CF2, K to end. Repeat this cable row every sixth row.

 

Work to your desired length. Work one cable row, and then knit four more rows, then bind off. Make two pompoms and for each end. To attach pompoms, first fold over ends in a Z or S pattern and sew down with yarn ends, depending on whether you cabled back or forward. Sew on pompoms.

 

 

Vielen Dank

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Werbung:
  • Antworten 2
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

  • Lehrling

    1

  • Maggi4

    1

Aktive Tage

Top-Benutzer in diesem Thema

Hi, Zopfmusterschal? Ich versuchs mal:

 

 

Wer kann mir das übersetzen ?

Ich kapiere es einfach nicht

 

 

Note: The first and last two stitches are selvedge stitches that will always be worked the same and the five st in between will form your cable.

 

Die ersten und letzten zwei Maschen sind Randmaschen und werden immer gleich gearbeitet, die mittleren fünf ergeben Dein Zopfmuster

 

 

Cast on nine st. 9 Maschen anschlagen

 

 

Row 1 [WS]: Slip first st knitwise through back loop. P to last two st. K 2.

1. Reihe (Rückreihe): Die zwei ersten Maschen abheben, 5 linke Maschen, 2 rechte (back loop: hinteres Maschenglied)

 

 

Row 2 [RS]: Slip first st knitwise through back loop. K to end. Repeat these two beginning and ending stitches for every row. Work three more rows, ending with a WS row. Reihe 2 (Hinreihe) zwei Maschen abheben, 7 Maschen links. Die beiden Anfangs- und Endmaschen für jede Reihe wiederholen. 3 weitere Reihen stricken und mit einer Rückreihe enden.

 

Next row: Work the first two st in the selvedge pattern, then CB2 or CF2, K to end. Repeat this cable row every sixth row.

 

CB2 und CF2 weiß ich nicht, müsste irgendwas mit dem zopfmuster zu tun haben...

 

Work to your desired length. Work one cable row, and then knit four more rows, then bind off. Make two pompoms and for each end. To attach pompoms, first fold over ends in a Z or S pattern and sew down with yarn ends, depending on whether you cabled back or forward. Sew on pompoms.

 

Bis zur gewünschten Länge arbeiten, eine Zopfmusterreihe plus vier weitere Reihen stricken und abketten.

Vielen Dank

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

CB2 = CRoss back 2 = 2 M nach hinten legen

CF2 0 Cross forward 2 = 2 M nach vorne legen

 

das ist die Zopfkreuzung

 

liebe Grüße

Lehrling

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Erstelle ein Benutzerkonto oder melde Dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Benutzerkonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Benutzerkonto erstellen

Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen. Es ist einfach!

Neues Benutzerkonto erstellen

Anmelden

Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde Dich hier an.

Jetzt anmelden



×
×
  • Neu erstellen...